Nissan Pan Europe Assistance 990 800 1264 7726

Nissan Pan Europe Tiepalvelu kuuluu Nissanin myöntämään kolmen vuoden / 100000 km:n takuuseen (maks. 3,5 tonnia painavat ajoneuvot). Jos matkasi keskeytyy yllättävästi, pyrimme auttamaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla jatkamaan turvallisesti perille.

Tiepalvelu on voimassa kaikkialla Euroopassa, missä Nissanilla on valtuutettuja jälleenmyyjiä ja huoltoliikkeitä. Palvelu on voimassa ympäri vuorokauden seitsemänä päivänä viikossa. Palvelun piiriin kuuluvat sekä takuunalaiset korjaukset että liikenneonnettomuudet.

TIEPALVELUN SISÄLTÖ
-Pääpalvelu
Tiepalvelun pääpalveluun kuuluu autosi korjaus paikanpäällä ja/tai hinaus lähimmälle Nissan-jälleenmyyjälle. Jos kyseessä on liikenneonnettomuus tai jos auto on hinattu jälleenmyyjälle, jolta olet auton ostanut ja jonka luona auto tavallisesti huolletaan, käytössäsi on vain pääpalvelu.

- Lisäpalvelut
Jos kyseessä on takuunalainen vika, eikä sitä voida korjata saman päivän aikana siinä ulkopaikkakunnalla sijaitsevassa jälleenmyyjän liikkeessä, johon auto on hinattu, seuraavat lisäpalvelut ovat olemassa:

1. Jos auto voidaan korjata ja saat sen käyttöösi kolmen työpäivän sisällä, Nissan Pan Europe Tiepalvelu korvaa tietyin ehdoin joko:
- Hotellimajoituksen odotusajalta kuljettajalle ja matkustajille tai
- Kotimatkan ja matkan takaisin autoa noutamaan tai
- Vara-auton matkan jatkamiseksi.

2. Jos autoa ei voi korjata eikä sitä saa käyttöön kolmen työpäivän kuluessa tapauksesta, kuljettaja ja matkustajat kuljetetaan kotipaikkakunnalle.

Yksityiskohtaiset tiedot Nissan Pan Europe Tiepalvelun ehdoista ja rajoituksista löydät Nissanisi huolto- ja takuuvihkosta.

MISTÄ TAVOITAN NISSAN PAN EUROPE TIEPALVELUN?
Tiepalvelun maksuton puhelinnumero on käytettävissäsi vuorokauden ympäri, jokaisena viikon päivänä, suomenkielellä:

990 800 1264 7726

Jos tähän numeroon ei pääse soitettaessa ulkomailta tai teknisen vian vuoksi, voit käyttää varanumeroa:+358 9 3747 7413. Pyrimme aina auttamaan sinua jatkamaan matkaasi turvallisesti ja tarvittaessa lähetämme apua paikan päälle.

Varmista, että sinulla on soittaessasi seuraavat tiedot antaa Nissan Pan Europe Tiepalvelun palveluneuvojalle:
-Vian/ongelman laatu ja sijaintisi
-Auton malli, rekisterinumero ja valmistenumero (VIN)
-Auton ensimmäinen rekisteröintipäivä
-Auton myyneen jälleenmyyjän nimi
-Nimesi ja puhelinnumerosi.